Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2012 18:20 - Модераторите, къде спите?!
Автор: duhla Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 11755 Коментари: 37 Гласове:
11

Последна промяна: 07.05.2012 18:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Аз може да не разбирам от поетични вопли
но това по-долу
е ЗАПЛАХА, а не метафора, ВЕРВАЙТЕ, хора!




15:04 - По-близо отколкото предполагаш автор: pontis категория: Лични дневници   image
прочетен: 41 коментари: 0 гласове:  3  
 

 

Не се възхищавай от себе си

в усреднената злоба.

Процеждаща се между

Кривите ти черва.

 

Събирай си я в паничка

От ръждасялите си мисли.

За да я нагълташ

Ферментирала през нощта.

 

Злобата е едно от най-усреднените чувства

На усреднената грозота.

Оглежда се в огледалата на всички

уродливи лица.

 

Тя е константна величина.

И на петия континент. 

Вжижяваш се в перисталтиката

на средната си душа.

 

Когато се върнеш,

Ще те изкормя.



Тагове:   заплаха,


Гласувай:
17



Предишен постинг

1. анонимен - . . . ТОВА Е САМО ПОЕЗИЯ. . . ХИПЕРБОЛА ...
07.05.2012 18:23
...КОЛЕГАТА ПОНТИС Е МНОГО ОБРАЗЕН И ИЗРАЗИТЕЛЕН...ТОВА Е САМО ПОЕЗИЯ...ХИПЕРБОЛА И МЕТАФОРИ...)))...
цитирай
2. анонимен - . . . АНОНИМЕН3. . . ЗАЩИТАВАМ ПОЕ...
07.05.2012 18:27

...АНОНИМЕН3...ЗАЩИТАВАМ ПОЕТИЧНОТО СЛОВО ИЗРАЗЕНО В ТРУДНА ЗА ВЪЗПРИЕМАНЕ СВЕТЛИНА,КОЯТО И АЗ СЪМ ИЗПОЛЗВАЛ...КОЛЕГИАЛНА СОЛИДАРНОСТ...
...ЗАЩО НЕ ДОЙДЕШ В ПОЩАТА МИ,ЗА ДА ТЕ ВИДЯ)))...
цитирай
3. анонимен - ...ЗАЩО НЕ ГО ПОПИТАТЕ ЛИЧНО...
07.05.2012 18:28
анонимен написа:
Понтис е известен кретен. Кой го е ядосал?

...АЗ ЗАЩИТАВАМ САМО ПРАВОТО НА ИЗРАЗНИТЕ СРЕДСТВА...)))
цитирай
4. анонимен - ...ОФИЦИАЛНО СЪМ КРЪСТЕН В ПРАВОСЛАВИЕТО,НО НЕ СЕ САМООПРЕДЕЛЯМ КАТО ТАКЪВ...
07.05.2012 18:47
анонимен написа:
lucyfer написа:

...АНОНИМЕН3...ЗАЩИТАВАМ ПОЕТИЧНОТО СЛОВО ИЗРАЗЕНО В ТРУДНА ЗА ВЪЗПРИЕМАНЕ СВЕТЛИНА,КОЯТО И АЗ СЪМ ИЗПОЛЗВАЛ...КОЛЕГИАЛНА СОЛИДАРНОСТ...
...ЗАЩО НЕ ДОЙДЕШ В ПОЩАТА МИ,ЗА ДА ТЕ ВИДЯ...



Христос дойде по време, когато по света "циркулираха" много идеи. Той каза Своята. Споделяш, че си "християнин". А според мен това означава да отстояваш САМО Христос. И да се възправиш срещу ВСИЧКИ останали, нищо че циркулират по света, нищо че изглежда са превзели света. Да си "християнин", значи да си ВЕРЕН на Христос. И да не определяш усилията - свойте и на другите, като "профанни". Защото да отстояваш Христовите идеи не е профанизъм - така го определя Атеизма, и заместителната теология на масоните. Приемам досега идентификацията ти "християнин" не като камуфлажна. Или може би се лъжа?

...КОЕТО МЕ ОСВОБОЖДАВА ОТ ХРИСТИЯНСКИТЕ ВИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ...
цитирай
5. анонимен - ...ДО АНОНИМНИТЕ,КОИТО НЕ СА СЕ НАУЧИЛИ ДА ОБЩУВАТ С ЦИВИЛИЗОВАНИ ХОРА...
07.05.2012 18:55
...НЕ ОБЩУВАМ С ПЕЩЕРНЯЦИ...НА ПОДОБНИ НЯМА КАКВО ДА КАЖА И В БЪДЕЩЕ
цитирай
6. otherwise - Анонимна сган, знаете ли какво съм забелязала в блога?
07.05.2012 19:13
Никой не може да надскочи себе си. А хората със сериозни проблеми, особено сексуални, много обичат да ги компенсират, като ги прехвърлят на други.

Безразборните обиди пък са признак на тотално нисш интелект и пълна липса на обща култура, както и на обосновка. Използват се, когато човек няма какво друго да ръси.

Духла, вие застрашена ли се чувствате?

Луцифер, кефиш! :))
цитирай
7. otherwise - Какво да ти търся, ти нямаш дори виртуално лице ;)
07.05.2012 19:22
Да не се имаш за личен представител на Бог, че да Го търся тук?

За да не се повтарям - прочети горния ми коментар. Явяваш се пряко доказателство за онова, което казах за обидите. Да не мислиш, че това, че си чувал думата "пишка" и "уста" те правят грамотен или оригинален?

ПП: Яков 3:11 Изворът пуска ли от същия отвор сладка и горчива вода?
цитирай
8. otherwise - И къде точно го виждате това, драги ми смехурко?
07.05.2012 19:27
Ще ви препратя към друг колега. Досегашния явно не успява да ви помогне...
цитирай
9. otherwise - Извинявай, но ще се наложи да те коригирам,
07.05.2012 19:35
аз не съм религиозна, а вярваща. Не поставям религията на първо място, а се опитвам това да е Бог. По кое съдиш за моят фанатизъм? Как ме окачестви? Защо правиш връзка със Средновековието? Инквизиран ли си по някакъв начин?

Мислиш ли, че Бог отсъства в 21 век само защото на теб ти се е дозаяждало в тема, в която очевидно напълно отсъства :))

Благодаря! Това, че ме наричате дълбоко вярваща и ме слагате в графата фанатизирани души според този критерий, е чест за мен.
цитирай
10. otherwise - Това, което пък ти пробваш - е да сляза на твоето ниво :)) Още по-неумело.
07.05.2012 19:42
Изразих се ясно. Който разбрал - разбрал.

Послеписа ти не бих могла да разбера. Пробвай да им разместиш словореда, докато придобият смисъл. Ако е възможно...
цитирай
11. maainis - Otherwise
07.05.2012 19:51
Вие поетеса ли сте или попадия? Или и двете.
цитирай
12. otherwise - Мен ме устройва, Ан. 33.
07.05.2012 19:51
Направо не зная как ще понесеш разочарованието, че не навързах сандалите, хлябът и копираните системи... ;)
цитирай
13. otherwise - Майна, каквото и да ти отговоря
07.05.2012 19:54
едва ли ще ти стигна капацитета да разбереш. Пък и все ще съм повече...

Какво стълпотворение се получава тук, да му се неначуди човек. Някакъв специален знак ли имате. Хиенски вой? Или просто долавяте останалите хиенски... благовония, разнасяни по виртуалния вятър...
цитирай
14. otherwise - Ан. 36. - напразно се хабиш.
07.05.2012 19:55
Нали вече ти обясних, че няма как да стане...
цитирай
15. otherwise - Да не би езикът от Курило
07.05.2012 19:58
да е личният ти. Защото за мен е неизвестен...
цитирай
16. otherwise - Диър ан. 41.
07.05.2012 20:01
оставям ви отново сам във вашата безсмислена галактика с неосъществените ви болезнени фантазии :) Пак сте объркали Времето, Пространството и личността...
цитирай
17. balgarski7vinarki - Gastro e
07.05.2012 20:16
Da.
цитирай
18. maainis - Оня настървен луцифер (срещу ка...
07.05.2012 20:22
Оня настървен луцифер (срещу какво ...?) изчезна дойде някаква кукувица O/W да се сили (срещу какво ... ?) вие двамата явно си душите задниците като разгонени кучета.
И двамата ств лесни за освидетелстване и от не специалист - имате халюцинации и психични разстройства. Живеете нездравословно в някакъв блог и това ви е средата за виртуално съвкупление.
Оня ти приятел Луц е анонимен, ти си анонимна, какво като сте си турили някакви заглавия. Всичките сте смахнати и седите по цял ден пред компютъра да хващате запек.
А най болния мозък е разбира се понти, дето може би си е сложил истинското име, но това не му пречи да е изкукуригал, то това ви и сдружава, нещастни откачалки и набедени поети дето се четете и хвалите взаимно като че сте в едни гащи.
Та вожда ви понтис е написал някаква глупост дето ви пали фитилите ама да не прегорите и пак да ви върнат откъдето са ви изпуснали - Лудницата, там ще си имате истински лоялни фенове.
Майната Ви!
цитирай
19. maainis - О/В (otherwise)
07.05.2012 20:40
разбира се е комплексирана до лудост и гори да се докаже но публиката и е болна и това я подвжда. Да не е бивша даскалица по граматика или богословие тая женица.
Единствения праволинеен е понтиака той накъдето го лашне шльоковицата натам поема без да му мисли и твори, твори цели купчинки.
цитирай
20. otherwise - хахах, за мен ли се опитвате да говорите, като
07.05.2012 20:40
не ме познавате, нито пък аз вас?!

Още повече от малка?

Вие верно не сте добре с главите обаче :)
цитирай
21. maainis - Да точно така е Хахах
07.05.2012 20:55
не познавам О/В otherwise или WC такъв човек няма, има някаква смахната баба Яга и най приляга, ти си някакъв анонимен блогер което значи Отрепка, само отрепките неистово търсят изява в блог.бг.
Която и да си явно нямаш акъл ти си един шибан екран с текст написан на него.
Яж от купчинките на Всички Поети от вашето дружество и се пенсионирайте заедно.
цитирай
22. maainis - Sorry
07.05.2012 20:57
very sorry I forgot to tell МАЙНАТА ВИ.

Otherwise fuck off.
цитирай
23. otherwise - Ан. 43, щом ме познавате от малка, трябва да сте наясно,
07.05.2012 20:59
че през живота ми не съм пила алкохол, пушила цигари или да съм се "боцкала". Въпрос на семейна среда, възпитание, ценности, приоритети и всичко останало. Обикновено са се опитвали да ми натякват точно това - въздържанието ;)

Смислена вечер ви желая!
цитирай
24. otherwise - Майнис, а ти защо не можеш да се откачиш от тук,
07.05.2012 21:02
запитваш ли се?

За евентуалните наблюдатели - ето това вече трябва да ви убеди в правотата на първия ми коментар тук тази вечер. Елементарна психология.

Сполай ви. Аз изчезвам.
цитирай
25. maainis - че през живота ми не съм пила алко...
07.05.2012 21:27
otherwise написа:
че през живота ми не съм пила алкохол, пушила цигари или да съм се "боцкала". Въпрос на семейна среда, възпитание, ценности, приоритети и всичко останало. Обикновено са се опитвали да ми натякват точно това - въздържанието ;)

Смислена вечер ви желая!


Какво се оправдаваш бе Комплекс, кой те пита пила ли си пяла ли си, каква семейна среда кой го интересува каква си важно е какво пише на блога ти - С големи червени букви пише че си смотана и се правиш на интелигентна, а търсиш компания, някой да ти обърне внимание но силово и с лудост не става, самотнице, жалко е че е така, но отрепките до теб те комплексират.
цитирай
26. maainis - Otherwise,
07.05.2012 21:41
тука те срещнах защото в твоя блог си турила ключе на гъза си и не пускаш коментарите, там няма какво да правя ще си мислиш че те харесвам ако ти кажа мнение там, толкова си смотана и сега виждам че си тотално комплексирана.
Лечение има - заеби блога за един месец поне, и ти ще укрепнеш психически и хората блогери ще си отдъхнат от теб, Понтето може да напише нешо смислено той има талант не само да се налива.
Иначе е интересно да гледаш една луда, но си много еднообразна нямаш въображение, като копираш ти личи, трай си по добре или се оплачи на луциферката, другата луда бабичка.
Каква глупост да се кръсти луцифер, Луцифер е гений, а тя е смахната ... твоето е поправимо - не яж лайна. Спри да ядеш лайна и ще си станеш нормална, като в невинното детство.
Хайде сега, kindly fuck off.
цитирай
27. maainis - луциферката ....
07.05.2012 23:31
lucyfer написа:
...ВИЕ СТЕ НАЙ-НИСКОТО НИВО НА ПСИХОЛОГИЧЕСКА И ИНТЕЛЕКТУАЛНА НЕСЪСТОЯТЕЛНОСТ...НЕ СМЯТАЙТЕ,ЧЕ ЩЕ ОБЪРНА ВНИМАНИЕ НА ПОСРЕДСТВЕНИТЕ ВИ ИЗКАЗВАНИЯ ЗА МЕН,ЗА НЕЯ,ЗА НЕГО...МОИТЕ ИНТЕРЕСИ НЕ ВКЛЮЧВАТ ПРОСЛЕДЯВАНЕТО И УЧАСТИЕТО В ПЛЕБЕЙСКИТЕ ЗАБАВЛЕНИЯ НА ВИРТУАЛНИ И РЕАЛНИ ЧЕРВЕИ...



Бабишкер - луцифер, паднала ти е перуката и се виждаш от ъгъла на финландската еклипта, а и свлечения ти задник е лъснал не си закопчала маскировъчния каиш.
Къде се кри цела вечер из рехавите финландски шубраци и сега се блещиш като повърнала джигера си. Откъде ги копаш тия приказки за интелектуални несъстоятелности да не ги купуваш от римското право на понти, нали сте от същия стенвестник. А кои са тези "ВИЕ" и няма посредствени изказвания те са непосредствени вие сте си виновни. Ти си стой в ледената дупка с котарака скопец и си легай кротко, няма какво да дебнеш повече. Прочети пак какво е написал гениалния понте, тоя път ще ти хареса, преглътни го като хапче, лекарство или говно, както ти го предписва съвестта луциферска. Чао финландска гайдо. Легай и не мърдай, че омириса лошо пак си яла финска мърша.
цитирай
28. ketcakuatl - АБЕ ХОРА
08.05.2012 07:59
Луцифер е всеизвестния чекиджия на блога рустам. Той, полигорите, панталеевците и др. от глудницата помияри обожават да се клонират и имат много рагистрации. Светна ли ви сега с кого всъщност говорите?
цитирай
29. thedarkangel1977 - май параноя си развила в тоя блог ...
08.05.2012 09:18
май параноя си развила в тоя блог беге...
лечението е :
или спираш да четеш поезия в блог бееге
или почваш да пиеш успокоителни...

а модераторите имат избирателно наблюдение
едрите риби в блог беге не ги закачат, а ги толерират.
към дребните риби и троловете обаче са безпощадни
а вервай ми, модераторите имат нюх да различат трол от едра риба

трябва да те уча на модераторските тактики ли ,а?
цитирай
30. thedarkangel1977 - от тая словесна колака взе че ми се ...
08.05.2012 09:20
от тая словесна колака
взе че ми се доака
ама стискам напъна здраво
абе ше ида до клекалото направо...
цитирай
31. kostadin - Мисля, че поезията си има и обрат...
08.05.2012 09:49
Мисля ,че поезията си има и обратната страна -антипоезията
цитирай
32. kurare - Подводницата потъва!
08.05.2012 13:06
Дайте храна на прасетата!
цитирай
33. kurare - На брюнетката мога да отдам два часа, другата да чака ред
08.05.2012 13:08
анонимен написа:
анонимен написа:
За Благовестие- може само да и дишате прахта.Това и правите само че се задъхвате твърде много в собствената си злоба. За мен е показателно заглавието на този пост.Едно е сигурно- тук Модерацията не само,че спи,а направо отсъства....Някои анонимни малоумници имат странен усет за красота.Вярно,всеки има различни предпочитания.Аз лично смятам,че те са напълно покрити от това ;)
http://rumst.blog.bg/photos/64394/original/DSC09832.JPG
и това
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/196309_203268109697451_100000427893682_686086_1873426_n.jpg
Дръвчовци и скрили се зад анонимността плъшоци,много внимавайте на кой скачате!

Коя е пичката с благовестие?

цитирай
34. duhla - Попитаха ме на ЛС защо не архивирам този постинг?
08.05.2012 19:14
Защо да го архивирам? И защо не ме попита Понтис, а го прави Луцифер?! Или няма разлика?!

Няма да го архивирам! Нека Понтис чете и се срамува! Нека тези които е оплюл да лижат храчки да четат и да ми се ребчат, само защото се опитвам да застана срещу пошлостта!
От глупави жени си пати този свят! Мъжете били лоши - как не!Или ако са лоши то е защото им позволяват да са такива разни слабоумни!
цитирай
35. thedarkangel1977 - май параноя си развила в тоя блог ...
09.05.2012 14:01
анонимен написа:
thedarkangel1977 написа:
май параноя си развила в тоя блог беге...
лечението е :
или спираш да четеш поезия в блог бееге
или почваш да пиеш успокоителни...

а модераторите имат избирателно наблюдение
едрите риби в блог беге не ги закачат, а ги толерират.
към дребните риби и троловете обаче са безпощадни
а вервай ми, модераторите имат нюх да различат трол от едра риба

трябва да те уча на модераторските тактики ли ,а?



пич...


че си прост - прост си, но се чудя от къде идва мазохистичното ти удоволствие да парадираш с простотията си


на въъпроси, зададени от неизвестни субекти не отговарям...
просто си пестя вниманието към тях, и го раздавам на не-анонимни такива...
същото е и с определенията дадени от тях, относно субективното ми мислене
цитирай
36. анонимен - Благата обу новите гащи и каза чао на блога
11.05.2012 19:21
Хайде сладурчета лека и палава нощ! :))))
цитирай
37. анонимен - тц,
14.05.2012 17:23
анонимен написа:
Благата обу новите гащи и каза чао на блога
Хайде сладурчета лека и палава нощ! :))))


благата пак е тук и никога не се е махала защото е лудо говедо
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: duhla
Категория: Лични дневници
Прочетен: 196419
Постинги: 44
Коментари: 399
Гласове: 879
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930